Friday 22 July 2011

BICARA HATI LUAHAN KALBU

terasa rindu mengamit rasa hati ku
terasa resah membuat aku gundah
aku bertandang kembali ke kamar bicara hati
aku begitu rindu pada kalian teman ~teman ku
sepinya aku bukan aku melupakan jauh sekali untuk meninggalkan
sepinya aku kerana mencari sesuatu yang pasti buat ku
sepinya aku kerana aku terkeliru dengan perasaan ku

kembalinya aku ke sini untuk bertanya kabar
kembalinya aku yang pasti aku kerinduaan
kembalinya aku kerana kasih ku pada ikatan silaturohim
kembalinya aku kerana rasa sayang yang panjang

angin pilu tersandung ke pintu hati ku
rasa hati menyapa di jiwa
rindu merindu pasti ada selalu selagi ada kasih ku
selagi ada sayang ku ..akan aku bertandang selagi ada waktu
selagi ada kasih kalian buat ku ..walau untuk sedetik waktu yang ada buat ku...


Roziana Idris

No comments:

Post a Comment