Friday 22 July 2011

BICARA HATI LUAHAN KALBU

Aku berdiri dimuara kasih ku yang mengalir lesu..berdirinya aku sekadar ingin mencari dimana perhentian cinta kasih dan sayang ku...apakah tersangkut diakar yang teguh atau terkulai diranting yang reput.aku terdiam membisu bersama hati yang terkedu..mencari jawapan yang jitu untuk aku dan jua diri mu..kenapa kita dipertemukan hanya atas sejadah cinta yang terpilu ..cinta yang begitu perit mencengkam dijiwa dan rasa ..kepastian yang tiada tiba...cinta terhalang kerana satu ikatan yang semakin reput tapi masih tersimpul erat..laranya aku membawa luka ..laranya diri mu membawa derita..yang pasti aku dan jua diri mu yang sengsara bersama duka..ibarat kisah hati ...cinta kau dan aku tak kan mungkin bersatu untuk saat ini di dunia ini..mungkin kita bersama diatas sana... biar ku setia menjaga cinta mu ...bergitu lah hakiakt yang begitu nyata buat kita...aku dan jua diri mu hanya mampu menghimpunkan buih~buih kasih yang hadir tika kerinduan datang bertandang dan kenangan menjadi penawar...

Roziana Idris

No comments:

Post a Comment