Sunday 3 July 2011

BICARA HATI LUAHAN KALBU

~~~~SEMALAM YANYG BERLALU~~~~~
Semalam pergi mu membawa seribu satu kisah
semalam datang mu membuat aku rindu kepada kemarin yang pergi
semalam yang hadir menjadikan satu kisah kenangan
semalam yang pergi menjadikan aku terkenagan~kenang..

semalam pergi mu tika subuh datang lagi
kau berlalu bersama senyum mu
kau berlalu bersama rahsia mu
apakah senyum mu menyindir ku atau menyembunyikan rasa sedih mu
apakah rahsia hati mu bersalut pilu dan sendu .. siapa aku untuk tahu?????
semalam aku tetap akan merindui mu
aku tahu kau akan terus berlalu
semakin jauh kau pergi.. semakin sayu pandangan... semakin kau menghilang
terus pergi ...hanya kenangan yang kau tinggalkan
pada aku dan pada hati ku...
semalam berlabuh lah kau disinggah sana idaman mu
aku tetap bersama mu..walau hari ini telah menjelma
selamat tinggal semalam ku selamat datang hari ini..
~~~~~semalam aku akan selalu merindui mu~~~~~

Roziana Idris

No comments:

Post a Comment